Praca w branży nieruchomości to niesamowita przygoda dająca poczucie satysfakcji każdego dnia. To pasja, która przeradza się w zaangażowanie, a zaangażowanie w sukces. Emocje, które towarzyszą każdej transakcji dają nam impuls do dalszego działania i rozwoju.
Czasami trzeba włożyć wiele trudu w to, co robimy, innym razem rzeczy przychodzą w sposób naturalny i niewymuszony. Na końcu zawsze jednak jest zadowolony klient oraz zespół wspaniałych i utalentowanych ludzi, którzy tworzą miejsce pełne uroku – tacy jesteśmy jako zespół i jako ludzie.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Małgorzata i Krystian Podbielscy

En Casa to ekspert nieruchomości w segmencie Premium. Specjalizujemy się w wynajmie oraz sprzedaży luksusowych apartamentów i domów w Warszawie.
Poszukujemy zmotywowanej i skrupulatnej osoby, gotowej dołączyć do naszego zespołu. Jeśli jesteś pracowity, godny zaufania oraz proaktywny, to stanowisko Asystenta Agenta Nieruchomości może okazać się dla Ciebie idealnym startem.
Zespół w En Casa
En Casa Premium Real Estate to zespół doświadczonych doradców specjalizujących się w kompleksowej obsłudze procesów transakcji w obrębie nieruchomości premium w Warszawie i okolicach.
Wierzymy, że to, co nas wyróżnia, to nasz profesjonalizm. Dlatego zawsze i wszędzie inwestujemy w rozwój naszych kompetencji, umiejętności i co najważniejsze – naszego zespołu.
Działamy w oparciu o wiedzę i doświadczenie. Dostarczamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie transakcji.
Szanujemy, wspieramy i budujemy zaufanie.
Nasi Klienci są dla nas najważniejsi…
…a nasz sukces, to Twoje zadowolenie.
Czego się nauczysz?
Doskonale poznasz branżę nieruchomości od kuchni, a jest ona niezmiernie ciekawa oraz zaskakująca. Praca będzie codziennie inna, rozwijająca oraz bardzo dynamiczna i budująca. Pracując w naszej organizacji będziesz mieć realny wpływ na wyniki wielu osób, a osiągane efekty będą Twoją zasługą. Docenimy to.
Dołącz do naszego zespołu
Stanowisko: Asystent/ka Agenta Nieruchomości
Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Co będziesz u nas robić?
- pomagać doświadczonym agentom w codziennych obowiązkach
- pilnować kalendarza agentów nieruchomości
- przygotowywać dokumenty oraz umowy
- przygotowywać oferty nieruchomości
- razem z fotografem przeprowadzać sesje zdjęciowe
- przygotowywać dokumenty dla klientów
- organizować dokumenty w urzędach
oraz wiele innych, ciekawych zadań.
Czego oczekujemy?
- znajomości pakietu MS Office (poziom zaawansowany)
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie oraz piśmie
- zdolności organizacji pracy oraz zarządzania czasem
- umiejętności szybkiej reakcji oraz znajdywania rozwiązań w stresujących sytuacjach
- punktualności
- dokładności
- kreatywności
- prawa jazdy kat. B
- poczucia humoru 😉
Co otrzymasz od nas?
- doświadczenie w nowoczesnej firmie w branży nieruchomości
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- dużą decyzyjność oraz wpływ na rozwój firmy
- otwartą i wspierającą atmosferę pracy w zgranym, proaktywnym zespole
- mnóstwo wyzwań, możliwość rozwoju i poznania rynku nieruchomości od podszewki
- prywatną opiekę medyczną w Medicover
- codzienną dawkę świeżych owoców i humoru
Więcej o firmie dowiesz się na naszej oficjalnej stronie: www.encasa.pl/o-nas
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV (lub linku do profilu biznesowego) na adres: m.podbielska@encasa.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku)