Owocna sprzedaż możliwa w każdych warunkach!

Case study – sytuacja

Właściciele nieruchomości do procesu sprzedaży podeszli niezwykle odpowiedzialnie i profesjonalnie. Zamierzali mieć wpływ na to, kto się będzie zajmował sprzedażą (posłuchaj na naszym vlogu dlaczego warto) oraz dokładnie chcieli poznać co agent nieruchomości może dla nich zrobić (sprawdź to w 4 Odcinku Duety En Casa). Wszystko po to, aby transakcja zakończyła się sukcesem.

Pani Anna (imię wybrane na potrzeby artykułu) szukając najlepszych dla siebie rozwiązań, możliwości oraz jakości obsługi, której oczekiwała przy sprzedaży swojej nieruchomości, wybrała kilka biur nieruchomości i spotkała się z agentami. Po spotkaniu z niezawodną Dominiką Wanicką, która z powodzeniem w En Casa przeprowadziła już wielu klientów przez wszelkie etapy transakcji, Klientka podjęła decyzję, że to z nami będzie współpracować.

Pierwsze kroki:

Pani Anna już na pierwszym spotkaniu miała dokładnie skonkretyzowany plan działania oraz wymagania wobec wybranego agenta nieruchomości. W En Casa bez zbędnych formalności rozpoczęliśmy tworzenie strategii sprzedaży apartamentu. Dominika Wanicka nie musiała przedstawiać klientce różnic między umową otwartą, a ekskluzywną. Pani Anna od razu wyraziła chęć współpracy na zasadach wyłączności rozumiejąc, że jest to znacznie skuteczniejsza forma współpracy (zobacz czym jest Umowa na wyłączność).

Kolejne etapy:

Mimo, że Pani Anna zgłosiła się do nas pod koniec listopada 2019 r. to zależało nam, aby oferta pojawiła się na rynku już z początkiem grudnia. Pełna mobilizacja naszego zespołu i wspólnie opracowany plan działania przyczyniły się do pożądanych rezultatów. Grudzień to czas dla wielu z nas magiczny, niosący w sobie pewną tajemnicę i wzmagający w nas marzenia. Kto by nie chciał spędzać świąt Bożego Narodzenia w swoim nowym domu…? 😊

Po upływie niespełna tygodnia zainteresowanie ofertą z każdym dniem rosło. Pojawili się klienci, którzy wyrazili chęć zakupu, niestety oferta została odrzucona przez właścicielkę. Do końca lutego padły jeszcze dwie oferty kupna mieszkania, jednak w dalszym ciągu nie było zgody klientki na zawarcie transakcji. Zaproponowana cena była niesatysfakcjonująca dla właścicielki.

Wstrzymanie się klientów z zakupem:

Niespodziewanie dla każdego z nas wszelkie procesy sprzedażowe spowolnił wirus, który nie tyle szerzył się po kraju, co po całym świecie. Strach i niewiedza przed tym co będzie i jak to będzie wyglądało, nieco unieruchomiło prezentacje. Jednakże nasz dział marketingu aktywnie promował ofertę (zobacz: skuteczny marketing) i wykorzystywał czas przestoju na mocne działania marketingowe, które dzięki umowie na wyłączność dają wiele więcej możliwości (posłuchaj dlaczego warto podpisać umowę na wyłączność)

Pomimo tego, że w tak krótkim czasie udało nam się nie tylko przygotować atrakcyjną ofertę mieszkania (zobacz jak to robimy) Pani Anny na sprzedaż, ale także znaleźć kupujących, nie mogliśmy przeskoczyć pewnych etapów i decyzji. Nasza agentka w pełni rozumiała obawy każdej ze stron, dlatego w żadnym razie nie naciskała w podejmowaniu ostatecznych postanowień.

Lockdown i pandemia, której poddać musiała się cała Polska skutkowały tym, że duża część zainteresowanych klientów diametralnie się skurczyła z powodu zmniejszenia ich zdolności kredytowej, inni z reguły odłożyli swoje plany zakupu na później… Jednak my działaliśmy dalej i szukaliśmy nowych rozwiązań, aby skutecznie sprzedać nieruchomość. En Casa łatwo się nie poddaje 😊.

2 miesiące ciszy… i co dalej?

Z początkiem maja klienci powoli powrócili do poszukiwań wymarzonych nieruchomości. Dominika Wanicka, agentka En Casa nie zamierzała spowalniać w pracy dla Pani Anny. Razem z zespołem marketingowym odświeżyła ofertę klientki zmieniając zdjęcia na nowe, wiosenne, aranżując wnętrza i wpuszczając świeży powiew nadziei i lata do mieszkania. Promując tym samym jeszcze silniej ofertę na portalach oraz wykorzystując wiele innych kanałów promocji.

Tutaj jednak nie kończy się praca naszej agentki. Nieustannie, nawet w czasie zamknięcia w domu dbała o stały kontakt ze swoją Klientką, starając się wsłuchać w jej oczekiwania, ale także odpowiadać na pojawiające się obawy.

Na przełomie maja i czerwca pojawiły się dwie nowe oferty zakupu, które niestety z powodu zbyt niskiej propozycji cenowej ze strony kupujących nie zostały przyjęte przez właścicielkę.

Determinacja i sukces w czerwcu!

Prezentacje toczyły się cały czas, jednak bez konkretnych decyzji ze strony potencjalnych klientów. Pewnego, słonecznego, czerwcowego dnia pada propozycja zakupu nieruchomości na poziomie zadowalającym Panią Annę. Choć decyzja dla niej z wielu powodów była bardzo trudna i uwarunkowana wieloma sytuacjami emocjonalnymi to podjęła ją szybko akceptując ofertę kupujących.

Ostatnia prosta!

Okres pandemii i jej skutki zaostrzyły rygory związane z organizacją wszelkich formalności prawnych i finansowych. Jednak Dominika Wanicka i z tym poradziła sobie z pełnym profesjonalizmem. Kupujący mieli obawy czy nie napotkają przeszkód podczas kredytowania. Nasza agentka również w tym temacie zapewniła pomoc doradcy kredytowego, który wsparł proces transakcji.

Proces kredytowy z pomocą wszystkich sił na pokładzie En Casa poszedł bardzo sprawnie i kompletnie bez żadnych przeszkód co cieszyło każdą ze stron. Cała transakcja zakończyła się powodzeniem, a czerwcowe słońce nie tylko świeciło na niebie, ale co najważniejsze na twarzach sprzedającej jak i kupujących nieruchomość!

Dominika Wanicka, d.wanicka@encasa.pl, 602 230 125

Rzetelność, cierpliwość, wytrwałość = En Casa = Dominika Wanicka 😉

Gdyby nie ogrom cierpliwości i wytrwałości w dążeniu do celu jaki postawiła Dominika przed Panią Anną to pewnie nic by z tego nie wyszło. Tylko ciężka i nieustanna praca pozwala na zadowalające efekty. Dominika Wanicka przez kilka miesięcy starała się z najwyższą dbałością zapewnić rzetelną obsługę i doradztwo, aby doprowadzić do sprzedaży. Jednak nie była tylko agentką, której zależy na błyskawicznym zakończeniu współpracy. Dominika podeszła do swojej klientki z dużą dozą zrozumienia oraz empatii.

Relacje, należyta obsługa, zrozumienie potrzeb Klienta to podstawa sukcesu

W En Casa staramy się, aby cały nasz zespół miał cechy, które może wykorzystać nie tylko w pracy agenta, ale przede wszystkim w relacjach Człowieka z Człowiekiem. Dbamy o to, aby zespół, który zasila nasze biuro składał się z sumiennych i pracowitych ludzi dbających o dobro swoich klientów. Każdy klient, który do nas trafia i decyduje się na podjęcie z nami współpracy jest dla nas wyjątkowy i szczególny. Nie tylko jego nieruchomość, ale przede wszystkim on sam, bo każdy dom to ludzka historia. Jedni decydują się na sprzedaż swojej nieruchomości, z powodu chęci zmiany otoczenia, bądź przeprowadzki do innego miasta czy kraju, innych z kolei zmusza do tego sytuacja finansowa lub życiowa.

Nie ma dla nas znaczenia jakie decyzje kierują klientami podczas wspólnych transakcji. Dla agentów En Casa ważne jest tylko jedno –  zapewnienie im bezpieczeństwa i należytej obsługi. Patrząc na obecną sytuację jesteśmy spokojni, bo wiemy, że po dziś dzień udaje nam się realizować ludzkie potrzeby gwarantując profesjonalizm, a referencje jakie dostała Dominika Wanicka od Pani Anny tylko ugruntowują nasze przekonania o pełnym zaangażowaniu w powierzone zadania! 😉

Współpracę z Panią Dominiką oceniam bardzo pozytywnie. Doceniam jej rzetelność, zaangażowanie i indywidualne podejście. Pani Dominika reprezentuje po prostu inną ligę profesjonalizmu. Nasza transakcja nie była najłatwiejsza, ale dzięki jej wiedzy i pomysłom udało mi się sprzedać mieszkanie. Polecam

Poznaj więcej ofert dostępnych na sprzedaż lub wynajem, które obsługuje Dominika Wanicka lub zadzwoń i umów się na spotkanie +48 602 230 125.