Praca w branży nieruchomości to niesamowita przygoda dająca poczucie satysfakcji każdego dnia. To pasja, która przeradza się w zaangażowanie. Emocje, które towarzyszą każdej transakcji – a to wszystko daje nam impuls do dalszego działania i rozwoju.
Czasami potrzeba włożyć wiele trudu w to, co robimy, innym razem rzeczy przychodzą w sposób naturalny i niewymuszony. Na końcu zawsze jednak jest zadowolony klient oraz zespół wspaniałych i utalentowanych ludzi, który tworzymy.
Serdecznie zapraszamy do współpracy,
Małgorzata i Krystian Podbielscy
Praca w En Casa Premium Real Estate
En Casa to ekspert nieruchomości segmentu premium. Specjalizujemy się w wynajmie oraz sprzedaży luksusowych apartamentów i domów w Warszawie.
Poszukujemy zmotywowanej i skrupulatnej osoby, gotowej dołączyć do dynamicznie rozwijającego się zespołu.
Czego się nauczysz?
Doskonale poznasz branżę nieruchomości od kuchni, a jest ona niezmiernie ciekawa oraz zaskakująca. Praca będzie codziennie inna, rozwijająca oraz bardzo dynamiczna. Pracując w naszej organizacji będziesz mieć realny wpływ na wyniki wielu osób, a osiągane efekty będą Twoją zasługą. Docenimy to.
Dołącz do naszego zespołu
Stanowisko: Asystentka Biura / Office Manager
Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Co będziesz u nas robić?
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspomaganie pracy biura poprzez zapewnienie sprawnego przepływu informacji, dokumentów oraz wspieranie zadań administracyjnych i merytorycznych całego zespołu.
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- za obsługę sekretariatu firmy oraz profesjonalne reprezentowanie biura przed partnerami o klientami
- za odbieranie połączeń telefonicznych
- za udział w obsłudze procesów administracyjnych
- za prawidłowy obieg informacji i dokumentów firmowych
- za prowadzenie dokumentacji dla celów archiwizacji
- za stały kontakt z księgowością
- za prowadzenie dokumentacji kadrowej
- za dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura (dbałość o porządek recepcji, obsługa sal konferencyjnych)
- za przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji
- za obsługę spotkań z gośćmi oraz narad firmowych
- za czuwanie nad schludnym wizerunkiem całego biura
- za zakupy oraz zaopatrzenie biura, w tym za zakupy zdrowych owoców dla całego zespołu 😊
oraz wiele więcej.
Czego oczekujemy?
- znajomości pakietu MS Office (poziom zaawansowany)
- znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie będzie dużą zaletą
- zdolności organizacji pracy oraz zarządzania czasem
- umiejętności szybkiej reakcji oraz znajdywania rozwiązań w stresujących sytuacjach
- punktualności, dokładności, kreatywności
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (komunikacji, umiejętności współpracy)
- wysokiej kultury osobistej
Co otrzymasz od nas?
- stabilne zatrudnienie o umowę o pracę (po okresie próbnym)
- doświadczenie w nowoczesnej firmie w branży nieruchomości
- czekają na Ciebie szerokie możliwości rozwoju i poznania biznesu
- możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów w codziennej pracy
- bardzo kreatywną i przyjazną atmosferę pracy
- mnóstwo wyzwań, możliwość rozwoju i poznania rynku nieruchomości od podszewki
- brak monotonii to podstawa. Na tym stanowisku będziesz mieć ciągły kontakt z ludźmi
- lubisz aktywnie spędzać wolny czas? Otrzymasz kartę Multisport
Więcej o firmie dowiesz się na naszej oficjalnej stronie: www.encasa.pl/o-nas
